Metrica
T.C. Ankara Büyükşehir Belediyesi

ZABITAYA,"ALO 153 MAVİ MASA" EĞİTİMİ

Ankara Büyükşehir Belediyesi "Alo 153 Mavi Masa"ya gelen zabıta hizmetleriyle ilgili şikayetlerin koordineli çözümlenmesi için oluşturulan “Zabıta Merkez Çözüm Birimi"ninpersoneline seminer verildi

19 Şubat 2016 Cuma 13:10
ZABITAYA,"ALO 153 MAVİ MASA" EĞİTİMİ

-ALO 153’E GELEN ZABITA HİZMETLERİYLE İLGİLİ ŞİKAYETLERİN KOORDİNELİ ÇÖZÜMLENMESİ İÇİN OLUŞTURULAN “ZABITA MERKEZ ÇÖZÜM BİRİMİ"NİN PERSONELİNE SEMİNER VERİLDİ

zabitaseminer_3.jpgAnkara Büyükşehir Belediyesi "Alo 153 Mavi Masa"ya gelen zabıta hizmetleriyle ilgili şikayetlerin koordineli çözümlenmesi için oluşturulan “Zabıta Merkez Çözüm Birimi"ninpersoneline seminer verildi
Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanı Abdurrahman Karabudak, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanı Ahmet Recep Tekcan ile İtfaiye Daire Başkanı Celil Sipahi’nin de katıldığı seminere, Büyükşehir ve ilçe zabıtalarından oluşan yaklaşık 70 kişilik zabıta personeli katıldı.
İtfaiye Dairesi Başkanlığı'nda düzenlenen seminerin açılışında konuşan Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanı Abdurrahman Karabudak, “Ankara’da tüm ilçelerle birlikte,geçen yıl Şubat ayında Ankara Zabıta Koordinasyon Kurulu’nu kurduk.Ortak çalışmalarımızla, zabıta hizmetlerinde başarılı ve ciddi yol aldık.Tabii bunda idareciler ve memurlar bakımından hepimizin emeği çok” dedi.
Bu emeği biraz farklılaştırmak istediklerini belirten Karabudak, birimler arası görüşmelerden sonra, Zabıta Dairesi Başkanlığı bünyesinde “Zabıta Merkez Çözüm Birimi”nidüzenlediklerini belirten Karabudak,şunları söyledi:
“Şuanda aktif hale gelen bu çözüm biriminde, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı’ndan deneyimli elemanlar görevlendirildi. Bu deneyimli elemanlarla birlikte bizim arkadaşlarımız, koordine içinde çalışmaya başladı.İlçe zabıta birimlerini de koordine etmek amacıyla, zabıta hizmetleriyle ilgili gelen şikayetleri, ilçe zabıtalarıyla beraber çözmek istedik. Bu doğrultuda ‘Zabıta Merkez Çözüm Birimi’ni oluşturduk ve çözüm birimlerinde görev alacakpersonele,bu konuyla ilgili ilk seminerimizi düzenledik.”
Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanı Ahmet Recep Tekcan da "Alo 153 Mavi Masa"nın 13 yılını doldurduğunu ifade ederek, “13 yıldır Ankara Büyükşehir Belediyesi ile beraber bütün Ankara’da hizmet yapıyoruz. Halkla ilişkiler çok önemli,Mavi Masa da çok önemli.Gün geçtikçe de önemiartıyor" dedi.
Seminerde, personele, Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Sistem Yöneticisi Mehmet Buzlu ve Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı Halkla İlişkiler Amiri Murat Sadıkoğlu tarafından eğitim verildi.
Zabıtayla ilgili şikayetler, önceden olduğu gibi yine Alo 153 Mavi Masa'ya bildirilecek. Bu şikayetler, Mavi Masa personeli tarafından "Zabıta Merkez Çözüm Birimi'ne yönlendirilecek.

ZABITAYA,"ALO 153 MAVİ MASA" EĞİTİMİ
ZABITAYA,"ALO 153 MAVİ MASA" EĞİTİMİ
ZABITAYA,"ALO 153 MAVİ MASA" EĞİTİMİ