• Sayfayı yazdır.
  • Yazı boyutunu azalt.
  • Yazı boyutunu arttır.

EGO’DAN PERSONELİNE ÇOK YÖNLÜ EĞİTİM

19 Ağustos 2019, Pazartesi

-ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI MANSUR YAVAŞ’IN TALİMATIYLA BELEDİYE PERSONELİ HİZMET İÇİ EĞİTİMLERİ ARTIRILDI

-PERSONELİN VATANDAŞ İLE ETKİLİ İLETİŞİM KURABİLMESİ, EMPATİ YAPABİLMESİ VE HİTAP TEKNİKLERİ İLE KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ İÇİN MOTİVASYON VE KİŞİSEL GELİŞİM EĞİTİMİ DÜZENLENDİ

-RAYLI SİSTEMLER DAİRE BAŞKANLIĞI; METRO, ANKARAY, TELEFERİK İŞLETMESİNDE GÖREV YAPAN 900 GÜVENLİK GÖREVLİSİNE “ETKİLİ İLETİŞİM TEKNİKLERİ VE STRES YÖNETİMİ” EĞİTİMİ VERDİ

Ankara Büyükşehir Belediyesi, kurum içi eğitim çalışmaları kapsamında EGO Genel Müdürlüğü Raylı Sistemler Daire Başkanlığı personeline, “Etkili İletişim ve Stres Yönetimi Eğitimi” verdi.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş’ın talimatıyla iş sağlığı ve güvenliği başta olmak üzere belediye personelinin gelişimine katkı sağlayacak eğitim programlarının sayısı artırıldı.

Vatandaşa daha kaliteli hizmet sunabilmek için hizmet içi eğitim çalışmalarına hız veren Büyükşehir Belediyesi, Türkiye Belediyeler Birliği Eğitim Müdürlüğü ve EGO Genel Müdürlüğü Raylı Sistemler Daire Başkanlığı iş birliğiyle etkili iletişim ve oryantasyon eğitimleri düzenliyor.

MOTİVASYONUNUN ÖNEMİ

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Görevlisi Prof. Dr. Şefika Şule Erçetin tarafından Büyükşehir Belediyesi Konferans Salonu’nda verilen eğitime, Raylı Sistemler Daire Başkanlığı Metro, ANKARAY ve Teleferik işletmesinde görevli güvenlik personeli katıldı.

İnteraktif olarak verilen eğitimde 900 personele sağlıklı iletişim kurmaya ilişkin pratik bilgiler verilirken, güvenlik personelinin moral ve motivasyonuna katkı sağlandı.

HİZMET KALİTESİ İÇİN

Vatandaşlar ile doğrudan iletişime geçen Raylı Sistemlerde görevli güvenlik personelleri, bu eğitimlerde yapılan yanlışları görme fırsatı yakaladı.

Hizmet kalitesini artırmayı amaçlayan EGO Genel Müdürlüğü bu eğitimlerde; güvenlik personelinin kişisel gelişimini güçlendirmesi ve etkili iletişim kurması kadar stresle nasıl başa çıkılacağı konusunda püf noktalarını gösterdi.

EGO Genel Müdürü Nihat Alkaş, ulaşım hizmetlerini sunarken vatandaşla uyum içerisinde olmanın öneminin altını çizerek “Etkili iletişim, empati beden dilini kullanma, ikna yöntemleri, stres ve zaman yönetimi gibi eğitimlerin çalışma yaşantımız kadar özel hayatımıza ve aile hayatımıza katkı sağlayacağını düşünüyorum” dedi.

Etkili İletişim Teknikleri ve Stres Yönetimi Eğitimi’ne katılan güvenlik görevlilerinden Firdevs Şenol, “Çok verimli bir eğitim oldu. Eksiklerimizi görme imkanı bulduk” derken, Korelcan Akman da, “Eğitim bizim için dinamik oldu. İnsanlara yaklaşımımızın daha farklı olacağına inanıyorum” diye konuştu.

Güvenlik personelinin motivasyonlarını artırmak ve karşılaştıkları olumsuzluklar karşında nasıl davranmaları gerektiğinin anlatıldığı eğitimler;

-Etkili İletişim Bilinci
-Etkili İletişim Teknikleri
-İlişkilerde rolüm
-Yararlı İletişim Teknikleri
-Empati
-Beden Dilini Etkin Kullanma ve Analiz Edebilme Becerisi
-İkna Yöntemleri
-Stres Yönetimi
-Öfke Yönetimi
-Zaman Yönetimi

başlıklarından oluşuyor.