İletişim Bilgileri
Adres Atatürk Bulvarı No:52 Sıhhıye -
ANKARA
Santral   : (0312) 507 10 00 
Telefon : 153
Fax : (0312) 231 41 80
e-Posta : 153(at)ankara.bel.tr
Mavi Masa Hizmet Saatleri
Telefon 153  :  (7/24 Saat)
Fax   : (0312) 507 15 50
(0312) 231 41 80 
 : (7/24 Saat)
İnternet    : www.ankara.bel.tr  : (7/24 Saat)
e-Posta : 153(at)ankara.bel.tr   : (7/24 Saat)
Yüzyüze : Sıhhıye Mavi Masa 
Kızılay Metro
Batıkent Metro 
 : Hergün
08.00-20.00

 

Ankara’nın çözüm merkezi ve hizmet sunumunda yeni bir dönem yaratan Mavi Masa çağdaş belediyecilik anlayışımızın gereği olarak Ankaralı vatandaşlarımıza daha iyi hizmet verebilmek ve aramızdaki iletişimi kuvvetlendirmek için 2003 yılında kurulmuş olup çalışmalarımız hakkındaki görüş, düşünce, şikâyet ve tavsiyeler doğrultusunda 2009 yılında yeni bir sisteme geçmiş ve bağlantı noktalarını artırmıştır.

 Mavi Masa Nedir? 

Vatandaşlarımızın 7 gün/24 saat ulaşarak sorun, görüş ve taleplerini iletebildiği Hizmet Birimi’dir.
Ankara halkına her konuda yol göstermeyi amaç edinen Mavi Masa, kendisine ulaşan tüm sorun, görüş ve talepleri çözülmesi için ilgili birimlere ileten ve takibini yapan koordinasyon merkezidir. Ankaralılara zaman ve mekândan bağımsız olarak telefon, SMS, internet, e-posta, posta, faks ve yüz yüze görüşme yolu ile Ankara Büyükşehir Belediyesi’ne ulaşma ve bilgi alma olanağı sunmaktadır.
7 gün/24 saat hizmet anlayışı ve uzman personeli ile yeni nesil e-belediye yapılanmasının büyük adımlarından biridir.

Neden Mavi Masa?  

Bilişim teknolojilerindeki gelişmeler, hayatımızın tüm alanlarında olduğu gibi belediye hizmetlerinde de yeni nesil bir anlayış beraberinde getirmiştir. Ankara Büyükşehir Belediyesi, hizmet talebindeki değişimi cevaplayabilmek ve daha iyi bir Ankara için teknolojik altyapı ve uzman personel ile kurulan Mavi Masa aşağıdaki amaçlar doğrultusunda hizmet vermektedir.

  • Zaman kaybını önlemek 
  • Kaliteli ve iyi hizmete erişimini kolaylaştırmak
  • Vatandaşın yönetimle kaynaşmasını sağlamak
  • Vatandaşın yönetimi denetlemesini sağlamak
  • Katılımı artırmak ve iletişimi güçlendirmek
  • Kurum içi denetim sağlamak
  • Hizmet eşgüdümü sağlamak
  • Birimler arası koordinasyonu sağlamak

 İlkelerimiz

  • Vatandaş memnuniyeti
  • Kaliteli hizmet
  • Karşılıklı iletişim
  • Hızlı çözüm üretme,
  • Etkin denetleme
  • Gizlilik

 

Başvuru Formları
İlgili Sayfalar