• Sayfayı yazdır.
  • Yazı boyutunu azalt.
  • Yazı boyutunu arttır.

MAVİ WHATSAPP'A İLGİ ARTIYOR

16 Ekim 2017, Pazartesi

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NİN ALO 153 MAVİ MASA WHAT'SAPP HATTINA, VATANDAŞLAR ŞİKAYETLERİNİ ANLIK İLETEBİLİYOR

MAVİ MASA YETKİLİLERİ:

“VATANDAŞ, GÖRDÜĞÜ OLUMSUZ DURUMLARIN FOTOĞRAFINI ÇEKİP, ANINDA BİZLERE AKTARABİLİYOR"

"BAŞKENTLİLER, 530 106 01 53 NUMARALI TELEFONA, 08.30-20.30 SAATLERİ ARASINDA DİLEK, İSTEK VE ŞİKAYETLERİNİ İLETEBİLİR”

         mavi_masa_330.jpgAnkara Büyükşehir Belediyesi’nin, Başkentlilerle arasındaki iletişim köprüsü, Büyükşehir’in "gözü kulağı" Alo 153 Mavi Masa bünyesinde hizmet veren What'sApp hattına, vatandaşlar şikayetlerini ya da istek ve önerilerini anlık iletebiliyor

Mavi Masa hattında, modern teknolojinin getirdiği her tür yenilik kullanılıyor. Bu kapsamda, son yılların en popüler mobil iletişim uygulamalarından olan What'sApp hattını da 2 yıldır kullanıma sunan Mavi Masa’ya, bu yolla, 2017'de 4 bin 586 başvuru yapıldı.

WHAT'SAPP KULLANIMI YAYGINLAŞIYOR

         Mavi Masa yetkilileri, WhatsApp’a ilginin her geçen gün arttığını belirterek, şunları söyledi:

         “Vatandaş, gördüğü olumsuz durumların fotoğrafını çekerek ya da istek, şikayet ve önerilerini yazarak, anında bize aktarabiliyor. Zahmetsizce bizlere ulaşabilen vatandaşın başvuruları, ekiplerimizce takip ediliyor. What'sApp numaramız; 530 106 01 53. Buraya sabah 08.30 ile akşam 20.30 saatleri arasında vatandaşlarımız dilek, istek ve şikayetlerini iletebilir.”        

         Vatandaşların, sosyal medyada Twitter’dan da “@mavimasa” linkiyle başvurabileceğini kaydeden yetkililer, başvuruların büyük çoğunluğunu telefonların oluşturduğunu, ayrıca e-posta, BİMER, e-devlet, online form, EGO Cep gibi hatlarından da vatandaşların kendilerine ulaştıklarını söylediler.

         Yetkililer, “Bu yıl tüm bu iletişim kanallarımızdan 350 bin başvuru aldık.  Gelen başvuruları ilgili birimlere yönlendiriyoruz ve çözümlenmesi noktasında takibini yapıyoruz. İstekleri karşılıyor, önerileri değerlendiriyoruz. Daha sonra da vatandaşa mutlaka dönüş yaparak, bilgi veriyoruz” diye konuştular.